انواع تلفن پاناسونیک

انواع-تلفن-پاناسونیک

انواع-تلفن-پاناسونیک

معرفی برند پاناسونیک 

برند پاناسونیک یکی از ابر برندهای ژاپنی است که سراسر دنیا را در برگرفته و مردم در قاره‌ها و کشورهای مختلف از محصولات آن استفاده می‌کنند. در بین مردم ایران نیز پاناسونیک یک برند معتبر و قابل‌اطمینان است. پس از حدود صدسال تجربه پاناسونیک در زمینه محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای مصارف خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت کرده است.یکی از بهترین محصولات این شرکت تلفن های آن می باشد .در این مقاله می توانید با انواع تلفن پاناسونیک به صورت کامل آشنا شوید.

 

معرفی انواع تلفن پاناسونیک 

 

1) ip پاناسونیک

تلفن های ip پاناسونیک تلفن هایی هستند که از بستر شبکه برای انتقال صدا و اطلاعات استفاده می کنند.تلفن ip پاناسونیک قابل راه اندازی بر روی بستر شبکه است. همچنین به وسیله این تلفن می توان با خارج از دفتر ارتباط رايگان برقرار کرد و راندمان کاری شرکت را بالا برد. به علت کيفيت بالا ، استحکام و کارايی بینظیر این تلفن، کاربران بسیاری آن را انتخاب می کنند. کاربرد بسيار آسان ، تنوع در ظاهر و ساختار تلفن آی پی این برند باعث شده مخاطبان اين تلفن قدرت انتخاب بيشتری داشته باشند.

 

تلفن سانترال NT321 تلفن KX-NT321

 

 

 

2) اداری پاناسونیک

تلفن اداری پاناسونیک با دو زيرساخت در بازار مخابرات موجود است و مناسب کارمندان و کارشناسانی است که کارکرد زيادی با تلفن ندارند. در واقع می توان گفت، کارمندانی که از قابليت های کمتری برای ارتباطاتشان استفاده می کنند و یا تماس های ورودی کمتری دارند، مخاطبان تلفن های اداری  پاناسونیک هستند. تلفن اداری پاناسونیک یک سری از امکاناتی که در تلفن های مدل بالاتر این برند مانند تلفن 7730 است را ندارد.

 

تلفن-سانترال-DT521--تلفن-KX-DT521

 

 

 

 

 

3) بیسیم پاناسونیک

پاناسونیک  جزء اولین و بزرگترین فروشندگان تلفن بی سیم در جهان است .تلفن بی سیم پاناسونیک با ظاهری زیبا، طراحی مدرن و جذاب توانسته نیاز عموم مشتریان خود را برطرف سازد. تکنولوژی منحصر به فرد و طراحی جهانی، سازگاری با محیط زیست از جمله ویژگی های گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک می باشد.

این سیستم های گوشی تلفن بی سیم با سطح  فرکانسی گیگا، در انواع تک گوشی، دو گوشی، سه گوشی و سیستم منشی تلفنی، فناوری بلوتوث، قابلیت ارسال و دریافت SMS، نمایش شماره تماس گیرنده (Caller ID)  و … یکی از انواع تلفن پاناسونیکمی باشد که پاسخگوی نیازهای کاربران می باشد.

 

تلفن-بی-سیم-پاناسونیک-TGD312--تلفن-KX-TGD312

 

4) تلفن پاناسونیک سری DT

تلفن دیجیتال پاناسونیک به لایسنس احتیاج ندارد و با تهیه کارت دیجیتال بر روی بستر مخابراتی با یک زوج سیم راه اندازی می شود.

قابلیت DXDP یکی از ویژگی های فوق العاده تلفن پاناسونیک سری DT است که به کاربران این امکان را می دهد تا با راه اندازی یک تلفن دیجیتال بدون احتیاج به سیم کشی مجدد بتوانند تلفن دیجیتال دیگری را نیز راه اندازی کنند. قابلیت اتصال به سانترال پاناسونیک، استحکام بالا در کنار کارآیی مفید و قیمت مناسب باعث شده این تلفن ها مخاطبان زیادی پیدا کنند.

 

 

تلفن-سانترال-DT343

 

 

5) تلفن پاناسونیک سری HDV

تلفن پاناسونیک سری HDV می تواند پروتکل سیپ را پشتیبانی کند و بر روی تمامی سیپ سرورها مانند استریسک رجیستر شود. از لحاظ ظاهر این تلفن ها پایه ایستاده دارند که کاربر می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود از آن استفاده کند.این سیپ فون ها با تهیه لایسنس بر روی سانترال هایی مانند سری NS و TDE قابل راه اندازی هستند

 

 

تلفن-سانترال-HDV230

 

6) تلفن پاناسونیک سری NT

از نظر ساختاری و امکانات تلفن های IP سری NT پاناسوینک را می توان کاملاً شبیه به تلفن های دیجیتال این شرکت دانست. تلفن های دیجیتال بر روی تمامی مراکز پرظرفیت پاناسونیک قابلیت راه اندازی را دارند و برای راه اندازی آن ها از یک زوج سیم استفاده می شود. تلفن های IP سری NT پاناسونیک را بر طبق معیارهای مختلفی از جمله تعداد داخلی ها، تعداد کلید های قابل برنامه ریزی، قابلیت برگزاری تماس ویدیویی، امکانات صفحه نمایش و … دسته بندی می کنند.

اما معمولا این تلفن ها را بر طبق داخلی ها به صورت زیر دسته بندی می کنند. تلفن هایی که یک داخلی دارند به عنوان تلفن های کارمندی شناخته می شوند.تلفن هایی که از دو  یا سه داخلی پشتیبانی می کنند را در زمره ی تلفن های کارشناسی و تلفن های با بیش از دو داخلی را به عنوان تلفن های مدیریتی می توان معرفی نمود.

از دیگر قابلیت های تلفن های مدیریتی این سری می توان به صفحه نمایش بزرگتر، قابلیت تنظیم زاویه ی پایه دستگاه، کلید های برنامه ریزی متعدد و … اشاره نمود.

تلفن پاناسونیک سری NT ، با ظاهری بسيار زيبا و کارايی فوق العاده ، فقط با لايسنس IP EXT و يا کارت IP EXT بر روی سانترال پاناسونيک قابل راه اندازی است که بر خلاف سيپ فون ها از پروتکل سيپ پشتيبانی نمی کند. برخی از تلفن های تحت شبکه پاناسونيک از POE پشتيبانی نمی کنند و برای راه اندازی آن ها نياز به تهيه پاور پاناسونيک است.

 

 

تلفن سانترال NT553 تلفن KX-NT553

 

7)تلفن پاناسونیک سری UT

تلفن پاناسونیک سری UT جز تلفن های سانترال پاناسونيک است و با پشتيبانی کامل از پروتکل سيپ می تواند با استفاده از لایسنس روی سانترال های تحت شبکه پاناسونيک و يا هر سيپ سرور ديگری ريجستر شود.

 

تلفن سانترال UT123 تلفن KX-UT123

8) تلفن تحت شبکه پاناسونیک

تلفن تحت شبکه پاناسونيک نيز با توجه به نياز روز دنيا برای استفاده ی کاربران این برند طراحی شده است. تلفن های تحت شبکه پاناسونيک بر روی بستر شبکه قابل راه اندازی هستند. مهم ترين قابليتی که این تلفن ها دارند، ایجاد ارتباط رايگان در خارج از دفتر است که سبب می شود کیفیت و راندمان کاری بالا برود. تنوع در ساختار و امکانات این تلفن ها به همراه دوام و پایداری آنها باعث شده کاربران این برد قدرت انتخاب در خرید داشته باشند و این تلفن ها جز تلفن های پرفروش بازار مخابرات قرار بگیرد.

 

انواع تلفن های تحت شبکه پاناسونیک

  • تلفن تحت شبکه پاناسونیک سری NT
  • تلفن تحت شبکه پاناسونيک سری HDV
  • تلفن تحت شبکه پاناسونيک سری UT

 

تلفن-سانترال-HDV430

 

9) تلفن دیجیتال پاناسونیک

تلفن دیجیتال پاناسونیک به آن دسته از تلفن هایی که با یک زوج سیم دیتا، تنها بر روی سانترال پاناسونیک قابلیت نصب شدن را دارند و بر روی خط های مستقیم جواب نمی دهند(خطوط آنالوگ)، تلفن دیجیتال پاناسونیک می گویند.

 

تلفن-سانترال-DT543

 

10) تلفن رومیزی پاناسونیک

تلفن رومیزی پاناسونیک همان طور که از نام آن مشخص است مناسب محیط های اداری و برای روی میز مناسب است.در مدل های جدیدتر تلفن های رومیزی خود، امکانات متنوع تر و متناسب با نیاز های کاربران را قرار دهد تا آن ها بتوانند به راحتی تمامی نیاز های خود را برای برقراری ارتباط بهتر و با کیفیت تر برطرف نمایند.

 

تلفن بیسیم پاناسونیک TG3661jx تلفن KX-TG3661jx

 

11) تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال به نوع خاصی از تلفن ها گفته می شود که قادر هستند چندین خط را به صورت هم زمان کنترل کنند، برخلاف تلفن های معمولی که برای کنترل چندین خط تلفن ثابت یا داخلی مجبور هستید به همان تعداد، دستگاه تلفن نیز خریداری کنید. این دستگاه ها به تازگی وارد بازار شده اند و معمولاً در شرکت ها و فروشگاه ها یا داخل کارخانه ها و ادارت دولتی استفاده می شوند که نیاز است چندین خط داخلی و تلفن ثابت وجود داشته باشد ولی فقط یک تلفن به آن ها پاسخ بگوید. نوع جدیدی از تلفن سانترال را می توان تلفن های تحت شبکه دانست که می توانند علاوه بر روی تلفن سانترال بر روی سایر مراکز نیز کار کنند.

 

تلفن سانترال NT321 تلفن KX-NT321

 

12) تلفن سیپ پاناسونیک

SIP یک پروتکل برای انتقال صدا در بستر اینترنت می باشد. این پروتکل را می توان قدرتمند ترین راه ارتباطی در این زمینه دانست.

کلیه ی محصولاتی که از پروتکل سیپ پشتیبانی می کنند می توانند به راحتی در بستر اینترنت با هم ارتباط برقرار نمایند.

SIP PHONE در واقع تلفن هایی هستند که از تکنولوژی ویپ برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.

 

تلفن-سانترال-HDV330

 

13) تلفن مدیریتی پاناسونیک

تلفن مدیریتی پاناسونیک در مدل های مختلف خود، معمولا کلید های زیادی دارد که کار استفاده از این تلفن را بسیار راحت می کند. برخی از این کلید ها، کلیدهای میانبر هستند که قابلیت برنامه ریزی را به کاربر می دهند.

برخی دیگر از این کلید ها، کلید های نرم افزاری هستند، که کار دسترسی به خط را برای کاربران راحت می کنند.

در واقع تقسیم بندی تلفن های پاناسونیک از لحاظ استفاده ی کاربر، معمولا به دو دسته ی تلفن مدیریتی پاناسونیک و تلفن کارمندی پاناسونیک دسته بندی می شوند.

 

تلفن-سانترال-DT543

 

14) تلفن هایبرید پاناسونیک

تلفن های هایبرید تلفن هایی با ویژگی ترکیبی می باشند یعنی برای ارسال اطلاعات از ترکیب نوع سیگنال صدای آنالوگ و دیجیتال استفاده می کند یعنی می توان گفت که در تلفن های هایبرید از ترکیب نرم افزاری تلفن های آنالوگ و دیجیتال استفاده می شود.

 

تلفن سانترال T7730X تلفن KX-T7730X

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *